söndag 18 april 2010

LONDON, 7


Jaha, då blir man kvar i London då. Har bokat om en resa på tisdag, men det ska väl jävlas med mig då med.

Egentligen borde jag väl sitta här och säga att det inte kunde bli mycket bättre än så här, men jo, det kan det. Inte för att jag inte har skoj, för det har jag. Men jag saknar Skellefteå, mitt hus, min säng, min hund, min familj, min trygghet, men framför allt - min älskade Jesper.

Ärligt talat tror jag inte att jag har saknat honom så här mycket förut. Men snart ses vi älskling! =)


Nu ska jag kojsa. Imorgon blir det naturhistoriska muséet och Primark. Måste hitta en present till min kära lillasyster som snart fyller 15 år.

Godnatt.

2 kommentarer:

  1. Oj vad jag saknar dig, hoppas du tar dig hem så vi får ses snart =) KRAAAM

    SvaraRadera
  2. hej jonna! hoppas ni har det bra!=) kom ihåg att snart släpps skorna!!!!! kram

    SvaraRadera