onsdag 21 april 2010

http://norran.se/sport/article968564.ece

Detta längtar jag till att få göra när jag kommer hem: krama Jesper, mysa med Carlos, sova i min sköna säng, packa upp alla nya kläder, använda mina nya skor, umgås med min familj, äta GOD och RIKTIG mat, skolan och alla kompisar, köra bil, hälsa på mormor, och morfar och sist men absolut inte minst: TRÄNA!!!

Överallt ser jag massa hurtiga människor som springer. Jag vill också springa. Ja, gud vad jag ska springa när jag kommer hem. Och krama Jesper då, förstås.

Klockan 09.00 åker jag iväg för att vara på mötet i tid. Har sett att de även öppnat Heathrow nu, men jag vette klån om jag vågar chansa igen. Dessutom kan det ju vara så att på Lördag när planet går så kanske Heathrow är öppet, men Arlanda stängt. Eller tvärtom. Och det, mina vänner, vore surt. Riktigt surt.

Nu ska jag väcka Simma och Emmy så vi tar oss iväg någon gång.
Puss på er.

(En extra puss till min vackra Loella som fyller år idag. Jag älskar dig!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar